lørdag 13. oktober 2012

Dag 5

Fridag, men allikevel ikke....Magnus har reist på konferanse og jeg er ansvarlig for:
  • 1 flat 6 år - snill og grei men trives best uten valper, venter tolmodig på sin tur og er ikke så kravstor selv om han ikke får så mye som han skulle ønske!
  • 1 jaktlabb 3,5 år - skrekkblandet fryd med valper....liker de egenlig men de er litt ekle og. Savner "far" og vil være med på alt, selv om tur med bare han og Dennis er aller best!
  • 1 springer 10 uker - et lite pockorn som ikke har ett eneste rolig fiber i kroppen. Passer på å dra med seg Sille i heftig lek. Liker best å  ta angrep bakfra...inn å støte for så å stikke av.
  • 1 flat 9 uker - veldig snill og grei, men har litt trøbbel med selskapsblæra spesielt etter å ha sittet i bur, da må vi ut MED EN GANG selv om det var 10min siden sist!
Småpikene har begynt å sitte litt i samme bur. For at logistikken skal gå i hop må de dele bur i bilen, og siden de stort sett småsloss hver gang de er ute sammen så var jeg spent på hvordan det ville bli.
I går var det umulig, i dag like så. Siden vi måtte til vetén var det ingen bønn...det tok 20min før det ble rolig. Dennis var barnevakt og sa tydelig ifra at i bilen får dere være ROLIGE!!!

De fikk tydeligvis rast fra seg og tok Dennis sine advarsler på alvor for stille ble det og da jeg åpnet bakdøra lå de så fint i buret

Endelig funnet roen
 Tydelig at de fant ut av litt av hvert for lufteturen etterpå var det ikke så mange angrep som det pleier å være :D
Buret i gangen kan vi også dele...
Koseligst å være to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar