tirsdag 9. oktober 2012

Dag 1

Tja, må ærlig innrømme at dette har gått over all forventning!

Var oppe i 4-tiden i natt og da våknet damene av at jeg åpnet burdøren, kan ikke bli bedre. Først ut med Sille en tur, tisse litt og så var det Siri sin tur, samme prosedyre med henne. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg lufter når de begge ligger å sover i utgangspunktet, men siden jeg sovna på sofaen tenkte jeg at det var like greit å ta en tissetur før jeg la meg, så holdt de sikkert litt lengre til morgenen.

Flinke damer begge to, de sov til 0630 og da var det tur på jordet før frokost!

I dag har jeg og Dennis hatt hundetrening, og Sille fikk sin deby. Ny bil med nytt bur var litt kjipt i 15min så var det også greit og da sov hun helt til Hamar. Der har hun fått hilst på noen av kollegene til Dennis, sjarmert kollegene mine og spist maten sin på lageret til felleskjøpet....oppå en palle med for :D

En fin første dag og det beste av alt, hun har ligget alene i buret og når jeg kommer til bilen ligger hun stort sett å sover eller kikker litt. Litt klaging innimellom men det er ikke mer enn en kan forvente når en er nesten helt alene i verden uten mor og søskens trygge selskap!

I morgen venter ordentlig jobb og det gleder vi oss til! Nå skal vi hvile litt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar