tirsdag 5. juli 2011

Impulskjøp...

I dag kjørte Dennis og jeg hjem fra noen dagers ferie på Randaberg. Første stopp ble Forus for en liten tur på XXL...jeg skulle bare kjøpe noen Kari Traa truser som var på salg. Første jeg ramla over var Lundhägs Traversebukser...i rødt...på salg...
Så kikka jeg litt til og fant disse fra Kari Traa...

...har en sort fra før som jeg liker kjempe godt, og kjøpte liksågodt en i grått :)
Til slutt fant jeg det jeg skulle ha...
...trusene til Kari :)

Men impulskjøpene var ikke ferdig med det...rett over gangen for XXL ligger Living...klarte ikke gå forbi så det ble noen kroner på impuls der og!

Kasse fra InHouse kjøpt idag, teppet kjøpt på 5Høns...ikke impuls :)
Enda en kasse fra InHouse, denne til flaskene mine og selskap til krukka!

Det ble også noen puter som har fått plass i stolene, og en lampe fra InHouse som jeg ville ha ved Macen...
Lampen ble litt lav ved kontorhjørnet, og fikk derfor plass ved stolene
Det var impulskjøpene for i dag...best å holde seg unna butikkene en stund nå :) Fikk også med meg hjem en "ny" kjeramikkrukke som stod i garasjen til mor, en skål i samme utførelse og et gammelt vindu fra farmors hus.
Krukken passet til planten min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar