mandag 27. juni 2011

Lupiner i krukker

I dag bestemte jeg meg for å plukke noen lupiner langs vegkanten...har kjørt forbi i mange dager nå og sett på alle de flotte blå, lilla, rosa og hvite plantene som står i full blomst. Like lenge har de brune kjeramikk krukkene mine stått tomme....så det var på tide å gjøre noe med det.

Rosa i stua
står til pelargoniaen i vinduet
På kjøkken var det også noen krukker som trengte å fylles....
Lilla på øya
Mørk rosa og hvitt på kjøkkenbordet

Den største krukka ble stående på gulvet, og godt var det for jeg oppdaget først nå at den hadde en sprekk og lekker litt :(
Har forøvrig også gått til innkjøp av en lupin som er plantet ved postkassene....spent på fargen. Lurer også på om det er mulig å få frø fra blomstene jeg har plukket???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar