lørdag 25. juni 2011

Dennis valper

I går var jeg en tur i Sverige for å kikke på valpene til Dennis som skulle testes og å treffe alle valpekjøperene som skulle få med seg et lite nurk hjem seinere på dagen :)

Det var veldig interessant å se valpetesten, dessverre ingen bilder av den i frykt for å forstyrre valpene! Alle 4 gikk etter det jeg forstod gjennom testen med glans, og det stod til slutt mellom 2 stk for gjengen fra Skien som skulle ha med seg ei frøken hjem igjen. Hun skal etter planen bli "kollega" med pappa Dennis etterhvert :)
"Kakan" sammen med sine kolleger
Etter valpetest var det klart for ordentlig svensk midtsommar mat, sild i diverse variasjoner, kjøtt, saltater og pai......alt smakte veldig bra! Likte spesielt godt kaken med sild på toppen...yummy!

Gode og mette fikk familiene tildelt sine små frøkener og jeg fikk tatt litt bilder mens damene nøt siste timen i hagen "hjemme"
2 små frøkener som utforsker

Hei hvor det går

Hm...kommer jeg opp her tro...

Nei...poserer litt istedet

Hopper opp

Full fart

Vedskjul ingen hindring

Tar meg bra frem

Kakan har fått forsterkeren sin!

Spennende


Tauet er jo alltid meste spennende

Hun deler ikke med seg

Heei...vent på meg, jeg vil låne!

Vær så snill a!

Aldri i livet om jeg gir fra meg den her!

Kakan og fører Torstein

Farvel kyss

Tispe merket side stuper i det!

Her er hennes nye familie

Tilda sier farvel
Apporterer flott!
*Døda den lite*
Martin med sin Wendy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar